MARIAGERFJORD GOLFCENTER​​

OK aftale - benzin/diesel og OK el.​

Få et OK Benzinkort til billig benzin og diesel, og støt Mariagerfjord Golfklub

Mariagerfjord Golfklub har en sponsoraftale med OK, der er bygget op omkring OK Benzinkortet. Når du opretter et OK Benzinkort og knytter det til vores sponsoraftale, støtter OK Mariagerfjord Golfklub med 6 øre pr. liter benzin eller diesel, du tanker på kortet. Derudover modtager vi en bonus, når du første gang har tanket 500 liter på dit OK Benzinkort.

Det er OK, som støtter Mariagerfjord Golfklub med 6 øre per liter brændstof. Benzin og diesel koster altså det samme, uanset, om du støtter eller ej.

Ligegyldigt hvor i landet du tanker OK, kan du støtte Mariagerfjord Golfklub så længe dit OK Benzinkort er tilknyttet vores sponsoraftale.

Få et OK Benzinkort

Har du allerede et OK Benzinkort?

Har du allerede et OK Benzinkort, som du ønsker at tilmelde sponsoraftalen med Mariagerfjord Golfklub kan du blot ringe til OK på 70102033 og oplyse klubnavn samt dit kortnummer.

Bestil el fra OK – så fordobler du sponsorstøtten til Mariagerfjord Golfklub

Dobbelt støtte til din klub

Hvis du bestiller el fra OK, fordobles sponsorstøtten til Mariagerfjord Golfklub fra 6 øre til 12 øre, hver gang du tanker på dit OK Benzinkort. Desuden får Mariagerfjord Golfklub ekstra bonus, når du har tanket 500 liter.

El til 0 kr. og intet abonnement

Hos OK kan du vælge imellem 3 forskellige el-produkter. Uanset hvilket produkt du vælger, får du den første måneds el til 0 kr. Du betaler heller ikke abonnement på din el-aftale.

Det er nemt at skifte el-selskab til OK. OK tager sig nemlig af alt det praktiske vedrørende skiftet fra din nuværende leverandør. Som ny kunde får du desuden et attraktivt velkomsttilbud – den første måneds el til 0 kr.

Bestil OK el her

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Bent Roland på 41 21 27 20.

Med et OK Benzinkort i hånden kan du tanke billig benzin og diesel på mere end 670 OK-tankstationer over hele landet.

Hos OK kan du også købe billig fyringsolie, el og varmepumper. Du kan bestille døgnet rundt. Gå ind på www.ok.dk, eller ring 70 10 20 33.

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Mariagerfjord Golfklub

Mariagervej 101, 9560 Hadsund